Sabun Seri Emas Formulasi Resdung + Felixia Yeap | imahtalks.com

Sabun Seri Emas Formulasi Resdung + Felixia Yeap


Baru-baru ini aku berkesempatan untuk join geng seri emas di booth Jom Heboh Putrajaya. Korang tertanya-tanya apa tu sabun seri emas tu? Sabun Seri Emas ini kegunaannya untuk membantu mengurangkan resdung, miang-miang mata, telinga dan hidung. Cakap omputeh dia sinus soap.

seri emas ads

Awal2 lagi orang dah mula berkunjung di booth. Mana taknya bukan calang-calang orang yang jadi duta produk Seri Emas ni. Kalau nak tau amoy manis bertudung ni ialah Felixia Yeap. Amoy ni memang serious cantik dan comey. Petah cakap melayu. Kalau korang pernah tengok cerita kat astro Nikah Aku Bercinta, amoy ni la heroin dia. Kat dada2 akhbar dan majalah pun kerap keluar cerita pasal Felixia ni. Cerita penghijrahan dia tersibar di mana kerana dia dulu Ex-plaboy bunny. Tapi kalau dia di beri hidayah manusia akan balik ke pangkal jalan. (dah mcm motivator pulak)

Felixia Yeap Duta Seri Emas

Felixia Yeap Duta Seri Emas

Cerita pasal sabun Seri Emas balik. hehehe… Korang tok sah risau kalau nak cuba sabun ni sebabnya ia telah mendapat kelulusan kkm selamat di gunakan. Bahan asas dalam sabun ni 50% madu, ekstak delima, bunga tanjung dan herba terpilih bagi membantu mengurangkan jerawat di muka dan badan, membantu kurangkan kelemumur serta membantu mengurangkan bersin punca resdung.

Felixia Yeap Duta Seri Emas

Felixia Yeap Duta Seri Emas

Menurut pengeluar produk, sabun Seri Emas ni di hasilkan buatan tangan (handmade soap). Bila sebut pasal handmade sudah tentu sabun ni di perbuat dari bahan semulajadi. Sabun ni lembut dah mudah cair. Ia juga sesuai di gunakan untuk kanak-kanak 7 tahun ke atas. yerla takkan anak kecik-kecik nak bagi makan pil resdung atau rawatan asap. Dengan penggunaan sabun Seri Emas mudah, selamat dan berkesan.

thumb

Harga pulak berpatutan RM60 seketul dan berat pula 40g. Dan harga promosi beli dua RM100. Boleh di dapati di https://www.facebook.com/SeriEmasMY atau layari www.seriemas.wordpress.com untuk info lanjut.