L’Oreal Paris Beauty Countdown Contest

Siapa kat sini suka sangat produk L’Oreal Paris? Ha! Kat sini ada berita gembira untuk korang semua pengguna-pengguna tegar produk kecantikkan terkemuka tu. Cuba tengok gambar kat bawah ni.

loreal3

Tengok tajuk mesti teruja nak join contest ni tapi kat dalam hati mesti korang rasa payah. Belum baca sampai habis lagi kan? ternyata korang semua silap. Sebab apa? Dengan berbekalkan pembelian produk Loreal berjumlah RM20 korang boleh menyertai pertandingan ini tanpa perlu slogan. Kacang nyer..

 Untuk penyertaan :

1) Beli produk L’Oreal Paris sekurang-kurangnya RM20

2) Muat naik gambar resit (simpan sebagai bukti pembelian)

3) Jawab soalan mudah

4) Beli lagi kalau nak peluang cerah untuk menang

lorealbeautycountdown5

Pertandingan ini bermula dari 1 November sehingga 31 Disember 2014

Tertanya-tanya apa hadiahnya? Amboi tak sabar nak join contest lah tu.

Hadiah untuk Peraduan ini dibahagi kepada tiga [ 3 ] kategori :

Kategori 1: Hadiah Harian

Setiap hari , bermula dari 2 November 2014, 3 ​​pemenang akan dipilih berdasarkan pada belanja tertinggi dan jawapan yang betul kepada soalan yang disediakan oleh pihak penganjur di mana masing-masing akan menerima hamper dari L’Oreal Paris bernilai RM 100.00.

lorealbeautycountdown1

Kategori 2 : Hadiah Mingguan

Hadiah misteri akan didedahkan setiap minggu pada halaman L’ Oréal Paris Facebook. Jadi jangan lupa Like Fanpage L’Oreal Paris Malaysia

lorealbeautycountdown2

Kategori 3 : Hadiah Utama

Seorang pemenang yang berbelanja produk L’oreal Paris paling banyak bakal memenangi sebuah kereta yang bernilai RM100,000.00. Dengan syarat menjawab soalan dengan tepat beserta bukti pembelian korang layak memenangi kereta mewah tersebut.

lorealbeautycountdown4

Jadi tunggu apa lagi. Cepat-cepat dapatkan produk L’Oreal Paris korang dan sertai pertandingan mudah ini. Mana tahu tuah Tahun Baru dapat kereta. WOW!!! Hantarkan penyertaan korang di sini http://www.lorealbeautycountdown.com.my

 

Kerana Dirimu Begitu Berharga!!!