Jimat dengan simkad Onexox

Pengalaman Bersama ONEXOX - Short Call
Pengalaman Bersama ONEXOX - Short Call

Pengalaman Bersama ONEXOX

Panggilan Short Call ke semua rangkaian

Pengalaman Bersama ONEXOX - Short Call
Short Call

Kalau korang nak buat short call dekat mana-mana rangkaian, contoh tanya “Awak kat mana?” hanya di kenakan caj 5 sen sahaja untuk panggilan kurang daripada 10 saat. Haha… betul ni bukan lawak MLM. Kadang-kadang kita tak perasan bila kita call seseorang dengan panggilan bawah 10 saat kita akan di caj dengan kadar 1 minit sekiranya kita guna telco lain. Patutlah masa pengalaman guna telco “ku bersamamu~~~” dulu kredit aku selalu surut jer walaupun call sekejap. Mujur dah guna ONEXOX.

Percuma Tempoh Sah Kredit 28 Bulan

Pengalaman Bersama ONEXOX - Reload Onexox
Reload Onexox

Tempoh sah 28 bulan percuma bila korang tambah nilai RM50 sekali gus selepas pengaktifan. Dalam erti kata lain sekiranya korang tidak membuat tambah nilai, baki dalam telefon masih boleh di gunakan selama 28 bulan. Selepas 28 bulan kalau korang tidak melakukan tambah nilai jugak. Barulah simkad anda di tamatkan. Kalau pengalaman bersama rangkaian lain tak der pulak bagi kebaikkan macam ni.

Antara faedah memiliki simkad Onexox