Enchanteur Paris Tease Your Senses

Posting pada kali nak cerita mengenai produk terbaru dari Enchanteur. Pernah korang tengok wayang guna deria hidung? Apa nak jadi ko ni imah dok umah lama sangat sampai tanya soalan bukan-bukan. Ni cerita betul bukan olok-olok. 

Enchanteur dengan kerjasama TGV Cinema baru-baru ni telah mengadakan iklan perfume terbaru Enchanteur di mana korang bukan sahaja dapat mendengar, melihat seperti biasa malah hidung korang juga turut merima bau-bau harum dari iklan Enchanteur.

Enchateur Paris EDT

Sebaik sahaja iklan bermula, penonton dapat menghidu bau perfume Enchanteur Paris EDT yang wangi semerbak. Tak percaya jugak? Nah aku bagi jadual kat pawagan yang mana ada efek bau-bauan ni. Bermula dari 6 November sehingga 25 Febuari seperti jadual di bawah.

**Hanya pawagam TGV yang terpilih sahaja

KL

KLCC

Hall 3

6th Nov – 19th Nov

Klang

Bukit Raja

Hall 1

20th Nov – 3rd Dec

Wangsa Maju

Wangsa Walk

Hall 9

4th Dec – 17th Dec

Sri Kembangan

The Mines

Hall 5

18th Dec – 31st Dec

Rawang

Rawang

Hall 5

1st Jan – 14th Jan 2015

Negeri Sembilan

Seremban 2

Hall 3

15th Jan – 28th Jan 2015

Ipoh

Kinta City

Hall 3

29th Jan – 11th Feb 2015

 

 

Cara pengenalan siri baru iaitu Enchanteur Paris EDT kali ini amat unik. Sambil mengunyah popcorn. Korang juga dapat menikmati aroma romantis dari Enchanteur.

Enchateur Paris EDT

Okay! Kalau bercakap pasal Enchanteur, Iklan komersialnya sudah pasti berlatar belakangkan Paris, Kota romantis. Jadi bau-baunya juga cukup membuat si pemakai rasa seksi dan anggun. Dengan rangkaian baru Enchanteur Paris EDT menampilkan 3 jenis haruman iaitu Glam, Fashionista dan Princesse. Setiap daripada bau-bauan ini mempunyai karakternya masing-masing.

 

Enchateur Paris Glam

Enchanteur Paris Glam

Komposisi Aroma

Top Note : Red Berries, Mangoes, Pineapple, Melon

Heart Note : Rose, Mugeut, Gardenia

Base Note : Amber, Cedarwood, Musk

Karakteristik : Poised / Charming / Confident / Gorgeous / Sophisticated / Glamour

 

Enchateur Paris Princesse

Enchanteur Paris Princesse

Komposisi Aroma

Top Note : Apples, Gardenia, Peach

Heart Note : Jasmine, Freesia

Base Note : French Vanilla, Creamy Musk, Sandalwood

Karakteristik : Sweet / Lovely / Irresistible / Sparkling / Delightful

 

Enchateur Paris Fashionista2

Enchanteur Paris Fashionista

Komposisi Aroma

Top Note : Bergamot, Passion

Heart Note : Jasmine, Freesia, Rose

Base Note : Amber, Cedarwood, Musk

Karakteristik : Fun / Trendy / Charismatic / Stylish / Energetic

Pandangan peribadi aku semua jenis bauan aku suka. Tapi nak kalau nak buat sebagai signature scent aku akan pilih Fashionista. Bauannya cukup feminin sekali. Nak tahu lebih mengenai Enchanteur ni korang boleh layari ♥ www.enchanteur.com.my ♥ aktiviti terkini www.facebook.com/EnchanteurMY