June 2014

Huggies Most Comfortable Baby Search

Bila bayi menginjak ke usia 6 bulan banyak aktiviti atau pergerakkan yang di lakukan seiring dengan perkembangan fizikal anak-anak. Pemilihan lampin pakai buang juga harus di titik beratkan kerana keselesaan anak-anak membantu dalam memberi tumpuan…


Tokyo Love Soap

Tokyo Love Soap Pure Girls Review

Salam semua, Dok tak dok dah pertengahan tahun 2014. Ada azam yang dah tercapai ke? Hujung bulan ni pun dah mula puasa. Erm cepat betul masa berlalu. Sekarang ni nak cerita pasal produk yang patut…


Sabun Seri Emas Formulasi Resdung + Felixia Yeap

Baru-baru ini aku berkesempatan untuk join geng seri emas di booth Jom Heboh Putrajaya. Korang tertanya-tanya apa tu sabun seri emas tu? Sabun Seri Emas ini kegunaannya untuk membantu mengurangkan resdung, miang-miang mata, telinga dan…